Co robić w deszczowe, letnie dni?

07:37:00


Pomysłów na spędzenie smutnych, deszczowych dni nigdy mi nie brakowało. Zazwyczaj jednak kończę oglądając filmik za filmikiem na youtube i tak mija mi dzień. Może jednak Ty w te wakacje wykorzystasz któryś z moich pomysłów.

1. Naucz się gotować 
Kupiłam kiedyś książkę kucharską dla "zielonych" (poważnie, nawet jajko sadzone pokazywali jak zrobić). Oczywiście, nigdy jeszcze z niej nie skorzystałam, ale uważam, że świetną okazją są pochmurne, wakacyjne dni. Warto się czegoś nauczyć, zwłaszcza, że niedługo będziesz sama musiała zapewnić sobie jedzenie.

2. Przeczytaj książkę, której nie skończyłaś 
Poważnie, ile masz takich w domu? Nauka do matury nie sprzyja czytaniu. Na pewno gdzieś tam leży przykryta kurzem, z lekko zagniecioną już zakładką. To idealny czas, by po nią sięgnąć. No już, na co czekasz? 

3. Zacznij serial, który już od dawna chciałaś obejrzeć
Ok, od jak dawna powtarzasz, że zaczniesz "Grę o tron"? Przyjaciółka już nie może doczekać się wspólnego przeżywania życia (i śmierci) ulubionych bohaterów, a Ty wciąż odkładasz to na potem. Teraz jest potem, więc odpalaj serial.

4. Poucz się języka 
Wiem, że są wakacje, ale to jedyny czas, który możesz całkiem poświęcić nauce czegoś innego niż do szkoły. Kup rozmówki albo poszukaj jakichś stron w internecie i przysiądź skoro i tak pada. Pamiętaj, że języki zawsze się przydadzą! Kto wie, może już w tym roku będziesz miała okazję pochwalić się znajomością któregoś z nich, wypoczywając za granicą?

5. Domowe SPA 
Zapal świece w łazience i weź długą, gorącą kąpiel. Zrób wreszcie pedicure i doprowadź dłonie do porządku. Pamiętasz tę maseczkę, którą kupiłaś w ubiegłym miesiącu? Teraz jest czas, by się odprężyć i wypięknić. Możesz zaprosić przyjaciółki i poplotkujecie! 

Mam nadzieję, że nie rozpłynęłaś się na myśl o kąpieli i pozostałaś do końca wpisu. Podobają Ci się moje pomysły? Daj znać w komentarzach i podziel się swoimi! :) 
 
 

You Might Also Like

0 komentarze