5 najlepszych kierunków na wakacje za granicą

14:46:00

Chciałabyś pojechać na wakacje za granicę, ale jeszcze nie wiesz, gdzie? Przygotowałam dla Ciebie 5 najlepszych, według mnie, kierunków na wyjazd ze znajomymi lub z ukochanym. Jest to moja subiektywna lista najciekawszych miejsc, które warto odwiedzić.

podroze.travelizer.pl
1. Grecja
Moje wakacyjne marzenie. Biało- niebieska architektura oraz tamtejsza roślinność już dawno skradły moje serce. Kto chce, może wybrać się na jedną z greckich wysp (np. Santorini, Kos, czy Korfu). Do zwiedzenia oczywiście Ateny. Ale na pewno nie można też narzekać na brak nocnego życia. Wyobraź sobie te drinki na tamtejszej plaży. Mmm... Ja już się rozpłynęłam.

kierunekwlochy.pl
2. Włochy
We Włoszech najpopularniejszym celem podróży jest chyba Rimini. Ale ja poleciłabym Ci coś mniej turystycznego. Jakieś miasteczko nad Adriatykiem byłoby najlepszym pomysłem (gorąco zachęcam do odwiedzenia San Benedetto). Można zachwycić się kulturą Włochów i zakochać w staruszkach popijających kawę w upalny dzień. Prawdziwe dolce vita!
Do zwiedzenia obowiązkowo Rzym, ale odwiedź także Asyż i Pompeje.

fly4free.pl
3. Czarnogóra
Nigdy nie sądziłam, że Czarnogóra może być interesująca. Ale potem natknęłam się na zdjęcia w gazecie i urzekły mnie krajobrazy. Oprócz morza możesz wybrać się na górską wycieczkę, a poza tym Czarnogóra może poszczycić się mnóstwem zabytków. Nie zwlekaj- rezerwuj bilet!

albania.info.pl
 4. Albania
Słoneczna, tania i piękna. Za każdym razem, gdy oglądam zdjęcia, zakochuję się na nowo. Lazurowe morze, cudne widoki i... krowy na ulicach tworzą niepowtarzalny klimat. To po prostu trzeba zobaczyć! Ale gdy już to zrobisz- gwarantuję, że się zakochasz. Urok tego miejsca jest nie do opisania.

viator.com
5. Hiszpania
Hiszpania wydaje mi się być idealnym miejscem na wyjazd z przyjaciółkami. Życie nocne z pewnością jest tam bogate no i pomyślcie o tych przystojnych Hiszpanach. Nie zagalopujcie się jednak i nie zmarnujcie całego wyjazdu na imprezowanie, jedźcie zwiedzić Barcelonę!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Wakacje trzeba spędzać tak, jak tylko lubimy, bo ma to być nasz czas i przede wszystkim relaks dla nas. Przeglądając przykładowe oferty wakacyjne można natknąć sie na stronę https://relaksuj.pl/ . Jest to baza hoteli, ale i bezpośrednio na stronie dostępne są różnego rodzaju informacje, które podczas podróży na pewno będą potrzebne.

    OdpowiedzUsuń